Zázračný deň 8.11.2014

09.11.2015 21:31

Včera som takpovediac potichu, ale s veľkou radosťou a vďakou oslávila deň 8.11. Prečo? Pretože presne pred rokom, 8.11.2014, som sa zoznámila s výnimočnou osobou, Dáškou Mellovou... V ten deň som sa jej zmienila o svojej knižke a ešte v ten deň, na jej návrh, som rukopis Pokrvných poslala na Dáškinu emailovú adresu... Kto by to bol vtedy čakal, že mi o deň či dva na to povie, že knižka sa vydá... Ja teda určite nie, ale poviem vám, keď som sa to dopočula, bol to nádherný, neskutočný okamih... A čo je ešte nádhernejšie a zároveň ešte neskutočnejšie, je to, že prešiel rok a Pokrvní skutočne uzreli svet! 
A za to, že sa to stalo, som veľmi, naozaj veľmi vďačná... V prvom rade Bohu za to, že trošku naklonil okolnosti a do cesty mi zavial auto pani Mellovej a všetkých jeho pasažierov; pánovi Kováčovi, že ma v ten deň podporoval a naložil do auta práve Mellovcom; Dáške Mellovej za jej veľké dobré srdce, obrovskú pomoc, vytrvalosť, trpezlivosť, priateľstvo a za každú chvíľu, ktorú mi vo svojom dennodenne nabitom programe venovala; celej mojej rodine, mamke Dagmar Sedilekovej, tatkovi Jozefovi Sedilekovi, sestre Kali, tete Olinke, starkej Dadke a naozaj celej mojej rodine za podporu a lásku, ktorou ma zahŕňajú; mojim priateľom, ktorým v mojom živote patrí nenahraditeľné miesto; spolužiakom, novým či bývalým, pretože hlavne vďaka vám sa mi chce/lo chodiť každé ráno do školy; mojim učiteľom i profesorom, ktorí ma naučili čítať, písať, počítať (aj keď v tom treťom mám trošku medzery :) ) a vzdelávajú ma ďalej; Svetielku Nádeje, že vďaka nim mám ďalší spôsob ako pomáhať a za to, že svojou húževnatosťou inšpirujú iných, aby pomáhali; Peťovi Papšovi za všetku podporu a priateľskú ruku, ktorú mi ponúkol už v začiatkoch; Maťovi Tóthovi za všetku pomoc a za to, že lepšiu trojicu krstných otcov som si nemohla ani priať; Petre Nagyovej Džerengovej za krásnu recenziu a podporu, ktorú si nesmierne cením; Janais Kothajovej za nádherné vystúpenie na bratislavskom krste a za to, že som sa s ňou mohla vôbec zoznámiť; Vlaďke Legíňovej za pozvanie do rádia Lumen; Katke Kovačechovej za to, že som mohla účinkovať v relácii rádia Regina; Anke Prčovej za to, že moja prvá beseda mohla byť práve vo vašom tábore "Šťastné detstvo" a ďakujem aj deťom, lebo boli skvelé; Tomášovi Dobríkovi za skvelú hudbu na bystrickom krste a priateľstvo; Marcelovi Pálešovi za to, že som mohla svoju knižku prezentovať na jednom zo skvelých Večerov Nula a celej Generácii Nula za podporu; televízii Markíza za to, že som mohla účinkovať v Teleráne, čo bola skutočne úžasná skúsenosť; kníhkupectvu Martinus za to, že vzalo moju knižku do svojho reťazca; všetkým sponzorom, ktorí ma podporili, pretože si to veľmi vážim; môjmu trénerovi Dušanovi Valentovi za veľkú podporu; všetkým čitateľom, ktorí mi poslali mail, vložili odkaz na stránku či napísal list, lebo každý ma nesmierne potešil; Marekovi Vojníkovi za podporu a možnosť mať stánok so Svetielkáčmi na L11 či v detskej škôlke - ďalšia vďaka Katka Belicová; a všetkým ďalším ľuďom (i zvieratám :) ) v mojom živote, lebo ste pre mňa nenahraditeľní a som rada, že vás mám... Nemohla som vás všetkých spomenúť v tomto príspevku, lebo by bol taký dlhý, že pochybujem, že by sa sem vôbec zmestil - avšak vedzte, že aj keď tu nie ste spomenutí, myslím na vás a patrí vám moje obrovské ĎAKUJEM! 

P. S. Neviem, koľkí borci to dočítali až dokonca, ale moja vďaka patrí aj tým, ktorí tomuto príspevku venovali čas... :)

P. P. S. Do fotky som sa snažila dať veci, ktoré súvisia s knižkou a mnohí si tam nájdete tie, ktorými ste ma obdarovali - či už na krstoch alebo besedách, prípadne len tak, na pamiatku... Ďakujem vám za ne... :)