Zážitok z rádia Lumen

21.07.2015 17:44

Na vlnách rádia Lumen v relácii "Študentské šapitó" som zažila ďalší krásny zážitok. Túto reláciu moderovali dvaja skutočne skvelí moderátori - Vlaďka Legíňová s Ondríkom Rosíkom -, vďaka ktorým som sa tam cítila nesmierne príjemne. Ako takmer vždy, aj teraz som bola nervózna - hlavne preto, že to bolo moje prvé vysielanie "naživo". Moderátori však mali veľmi dobre formulované otázky, takže som na ne dokázala odpovedať, i keď som sa nad každou musela zamyslieť. 

Lenže pri poďakovaní som sa nestihla poďakovať úplne všetkým, čo ma dosiaľ mrzí... Ale dúfam, že moji priatelia, rodina a známi vedia, že im ďakujem za všetku podporu a lásku, ktorou ma obdarúvajú a že si to nesmierne cením! 
Ak ste náhodou reláciu nestihli, môžte si ju vypočuť ešte raz - nachádza sa v archíve rádia Lumen na stránke https://www.lumen.sk/archiv.html?page=1 pod názvom Študentské šapitó 20.07.2015 ! 
Okrem toho, že som si mohla aj prvýkrát poobzerať pravé rádiové štúdio, som spoznala i "susedné" FF rádio, čo je samostatné rádio pre mladých! Mňa osobne zaujala relácia Freetime - vysielajú už v stredu o 18.00, takže plánujem počúvať! 
Moderátorom a celému rádiu Lumen ďakujem, že som sa mohla tejto skvelej relácie zúčastniť! :)