Lučatínska 11

01.07.2015 18:41

27.6.2015, len tri dni pred koncom školského roka, prebiehalo v Lučatíne veľmi pekné podujatie - konkrétne Lučatínska 11. Tiež som sa tejto vydarenej akcie zúčastnila a potešilo ma, že spolu so mnou aj vyše 400 osôb! Lenže v mojom prípade som sa tam nezapojila do hlavného programu. Spolu s úžasnými ľuďmi zo Svetielka Nádeje, ktorí so mnou zdieľali stánok, som si odbehla 300 metrový kočíkový beh - v kočíku sedela malá Mary - a potom sme sa spoločne propagovali. Výťažok z predaných knižiek opäť poputoval Svetielku, čo ma veľmi teší. 

Bol to skutočne krásny deň, strávený so skvelými ľuďmi... Spoznala som mnoho ďalších čitateľov, dokonca jedna moja knižka poputovala aj k menovkyni - Valentínke - čo ma pobavilo... :) Dúfam, že sa knižka bude čitateľom páčiť a keďže sa blížia prázdniny, otvoria ju aj v práve v týchto dvoch dovolenkových mesiacoch!