Začiatok školského roka

01.09.2015 20:24

Či chceme alebo nie, prázdniny sa skončili a, naopak, zajtra začína nový školský rok! Prázdniny boli krásne, slnečné, teplé a ja som si ich naplno užila... Teraz však zvonia školské zvonce a volajú žiakov do škôl - a pre mňa prvýkrát cengajú tie stredoškolské. Od zajtra nastupujem na Gymnázium Jozefa Gregora Tajovského, kde ma čakajú celé štyri roky štúdia, noví spolužiaci, noví učitelia, nové zážitky a skúsenosti. 

Preto by som chcela všetkým zapriať v novom školskom roku veľa síl: aby sa vám darilo v učení; aby ste zvládli ťažké písomky i skúšania; aby ste občas našli vôľu otvoriť učebnice; aby ste zažili čo najviac krásnych zážitkov aj v spojení so školou, ktorú - či už sa nám to páči alebo nie - budeme vídavať deväť mesiacov takmer každý deň. Okrem žiakov sú to i učitelia a profesori, pre ktorých sa po dvoch mesiacoch opäť začína škola - preto želám aj im pevné nervy a krásne zážitky. 

Ale to najdôležitejšie - úsmev na tvári - želám úplne každému, či už tieto riadky číta alebo nie. Lebo s úsmevom sa všetko zvláda ľahšie... :) 

Na obrázku je môj prvý deň na základnej škole...