Turné po školách 2015 - beseda na ZŠ Radvaň

13.11.2015 21:46

Dnes som odštartovala svoje Turné po školách a prvou zastávkou bola práve ZŠ Radvanská v Banskej Bystrici. A nebola som sama, spolu so mnou s deťmi besedovali aj skvelý Peťo Papšo a výnimočná Dáška Mellová, ktorým patrí moje veľké ďakujem! :) 

Téma besedy bola motivácia a sny, či už splnené alebo len tie v našich hlavách... Najskôr som bola trošku nervózna, lebo pre čisto osem - deväť ročné deti som besedu ešte nemala, ale postupne som sa uvoľnila a všetko prebehlo perfektne. eti boli úžasné, aktívne, s radosťou sa zapájali a na naše otázky s ľahkosťou odpovedali. Potešilo ma, keď som sa dozvedela, že deti snívajú a takmer všetci v triede aj veria, že sa im ich sny raz splnia. Tak isto som si vypočula jednu krátku, ale vtipnú poviedku a peknú básničku.

Dúfam, že moja knižka deti zaujala, a že môj príbeh im dal kúsok motivácie. Vďaka Peťovi, ktorý ku koncu hlavnú myšlienku krásne sformuloval, bola aj pre nich podstata besedy jasná... Dokonca na záver som bola prekvapená vyžiadaním si autogramov - okrem krstov som niečo také zažila prvýkrát a poviem vám, že to bol nádherný pocit... 

Z dnešnej besedy som si toho však odniesla oveľa viac, ako stuhnutú ruku od podpisovania - úžasný pocit, nezabudnuteľné zážitky a radosť z detí, s ktorými som sa dnes stretla. 

Moji milí tretiaci, ak budete náhodou tento článok čítať, chcem, aby ste vedeli, že vám patrí moje veľké ďakujem - boli ste skvelí... Čokoľvek, čo by ste sa ma chceli opýtať, neváhajte mi napísať na emailovú adresu sedilekova.v@gmail.com... 

Moje posledné ďakujem v tomto článku patrí Lucke Vavricovej, výbornej učiteľke, za pozvanie a za takúto krásnu skúsenosť... Ďakujem a dúfam, že aj ďalšie besedy na mojom Turné po školách dopadnú takto úžasne, ako táto prvá... :)