Prázdniny

18.08.2015 19:42

Ani som sa nenazdala a prázdniny sú v plnom prúde. Slnko sa nám predviedlo v celej svojej kráse vrámci veľmi horúceho augusta. Takéto letné horúčavy som na Slovensku ešte nezažila, pripekalo a hodnoty na teplomeroch ukazovali aj 39 stupňov, čo už je naozaj dosť! Ale jadnako si tieto prázdniny veľmi užívam... 

V júli som zažila svoju prvú besedu a prvý výstup v televízii i rádiu naživo... August sa zase nesie v pokojnejšom duchu. Po roku som s rodinou znovu uvidela nádherné chorvátske more a opekala sa na kamenistej pláži. Zároveň som sa zahĺbila do písania druhej časti "Pokrvných", zoznámila sa s ďalšími skvelými ľuďmi, opäť začala čítať sériu Harryho Pottera od Rowlingovej a užívala si pokoj, pohodu, teplý vetrík a typický chorvátsky vzduch. 

Veľmi ďakujem rodičom, že som mohla aj tento rok plávať v slanej vode, sestre za krásne fotky, novým kamarátom Lukášovi Bartoňovi a Vojtovi Bužgovi za spríjemnenie výšľapu za východom slnka, ktorý bol skutočne nádherný a dúfam, že sa bude čitateľom v knižke páčiť! A ďakujem aj vám, čitateľom, za všetku podporu, ktorú mi prejavujete na tejto stránke, na stránke Pokrvných, na sociálnych sieťach i v emailoch, pretože si to nesmierne vážim! Pevne verím, že si užívate prázdniny a tešíte sa zo slnečných aj upršaných dní, ktoré toto pekné leto ponúka... 

Otázky alebo názory na knižku mi môžete naďalej  písať na email alebo akúkoľvek stránku - veľmi rada vám odpoviem, prípadne odpíšem! :)