PF 2016

31.12.2015 17:29
A je to tu, koniec roka 2015 - SKVELÉHO roka, ktorý mi veľa dal, priniesol i naučil... Od  studeného januára až po bezsnežný december som si užila každú jednu chvíľu tohto roku, zažila som neuveriteľné zážitky, splnili sa mi sny, spoznala som množstvo úžasných ľudí, skončila som základnú školu a nastúpila na strednú... Nejdem tu vypisovať všetky veci, dobré i zlé, ktoré som tohto roku zažila, pretože by ich bolo nesmierne veľa a myslím, že ešte aj webnode by ma stopol s poznámkou, že je príspevok pridlhý... Lenže nedá mi, aby som sa za takýto výnimočný rok nepoďakovala: v prvom rade Bohu, že mi doprial všetky krásne zážitky, že mi do cesty zavial úžasných ľudí, že mňa i moju rodinu udržiaval v zdraví a pohode; mojej rodine, že napriek mnohým hádkam, ktoré sa vyskytnú, ma podporujú a ľúbia; a výnimočným ľuďom, ktorí sú zároveň mojimi nenahraditeľnými priateľmi a známymi... Dnes však nejdem menovať, a to z jediného dôvodu - v tomto príspevku si zaslúžite byť VŠETCI: či už túto stránku sledujete alebo nie, ide o to, že sa vyskytujete v mojom živote a stali ste sa jeho súčasťou a aj vďaka vám bol tento rok taký výnimočný - a za to vám všetkým patrí moje veľké srdečné ĎAKUJEM!
Netreba však žialiť za končiacim rokom, treba sa tešiť na ďalší a ja verím, že rok 2016 bude tak isto dobrý, ba priam ešte krajší, než tento, 2015, naplnený spomienkami...  
Prajem vám teda, milí priatelia, do nového roku veľa zdravia, síl, lásky a zdaru, aby vám nový rok priniesol množstvo krásnych zážitkov, na ktoré budete ešte dlho spomínať... 
A, samozrejme, užite si aj dnešný Silvester, prípadne uchovajte nejaké spomienky z dnešnej noci do budúcna :)
PF 2016! :)