Krst knižky v Martinuse

17.06.2015 21:24

12.6.2015 som zažila ďalší nezabudnuteľný zážitok - krst "Pokrvných" v Martinuse. Ešte nikdy som nebola v tak krásnom a veľkom kníhkupectve, ako je práve Martinus. Či už posedenie, ktoré pre nás pripravili alebo atmosféra, to všetko bolo perfektné - a veľmi za to ďakujem! Doslova som čítala pod knižkami, dívala sa na rodinu, priateľov i budúcich čitateľov, odpovedala na otázky dobrého kamaráta - zároveň i moderátora - Peťa Papša. 

Chcem sa poďakovať krstným rodičom knižky, že ju opäť úspešne vyprevadili do sveta, kníkupectvu Martinus za to, že som tam mohla byť, rodine za podporu a všetkým priateľom i známym, ktorí mi držali palce... Ďakujem Svetielku Nádeje, že ste tam zase boli so mnou a teším sa na ďalšiu spoluprácu!

Skutočne to bol nádherný zážitok a ja sa teším na ďalšie! Verím, že tam spoznám ďalších skvelých ľudí ako som spoznala i v Bratislave a že zažijem nové nezabudnuteľné krásne zážitky... :)