Krst knižky v Banskej Bystrici

23.05.2015 12:30

Včera som zažila úžasný podvečer. Krstila sa moja prvotina, prvá knižka z plánovanej trilógie "Pokrvných". Zvolili sme pomerne symbolický dátum, pretože práve 22. mája sa narodila hlavná hrdinka knihy, Kathrin. 

Musím sa priznať, že som bola spočiatku veľmi nervózna. Absolútne som nečakala, že tam príde tak veľa ľudí. Lenže podpora, ktorá z nich sálala, bola priam hmatateľná! Prenikala mnou i celou miestnosťou, za čo patrí všetkým zúčastneným obrovská vďaka. 

Podujatie sa nieslo v príjemnej atmosfére, bolo sa na čom zasmiať, bolo nad čím rozmýšľať. A pre mňa to bol nezabudnuteľný večer. Nielen preto, že sa moja knižka postavila na vlastné nohy a spolu s mojimi krstnými rodičmi sme ju vyprevadili do sveta, ale aj preto, lebo som spoznala a opäť sa stretla so skvelými ľuďmi, ktorí mi boli celým včerom oporou. 

Dúfam, že sa aj prítomní cítili dobre, a že si knižku, ktorú včera dostali do rúk, s chuťou prečítajú a odnesú si z nej viac, než len pútavý zážitok z literatúry, ale aj myšlienky, ktoré som sa tam snažila vpísať.

Ešte raz sa musím všetkým hosťom krstu, ale aj tým, ktorí mi držali palce zo svojich domovov, poďakovať, pretože celému večeru dali nezabudnuteľný náboj. Vďaka patrí aj krstným rodičom, ktorí svoju úlohu bravúrne zvládli. Teším sa, že sa našlo dostatok dobrých ľudí, ktorí svojou čiastkou prispeli aj Svetielku nádeje na pomoc onkologicky chorým deťom. Ja som neuveriteľne šťastná, že som im mohla pomôcť! :)